Werkwijze

Bij mij begint communicatie met het bepalen van de doelstellingen en de doelgroep(en) die u wilt bereiken. Een doordacht plan vormt dus steeds de basis. Een juiste uitvoering is echter minstens zo belangrijk.

Wij willen dat de boodschap die u wilt overbrengen, ook daadwerkelijk aankomt. Of nog beter: reactie oproept. Daarom gaan we net iets verder in de aanscherping van uw boodschap en de middelen die daarbij horen. Zodat letterlijk en figuurlijk de puntjes op de i staan en tot in detail één beeld wordt uitgedragen.

Concreet verzorg ik:

  • Opstellen van communicatieplan
  • Projectmanagement van grote en kleinschalige communicatieprojecten
  • (Eind)redactie van boeken, magazines of brochures
  • Drukwerkbegeleiding
  • Begeleiding bij beurzen en symposia
  • Opzetten social media en digitale communicatie
  • Content voor websites, nieuwsbrieven en social media
  • Perscontacten
  • Begeleiding bij de productie van films

Het contact is altijd rechtstreeks en persoonlijk. Per project zoek ik, al dan niet met inzet van gespecialiseerde partners, een oplossing die het best past binnen uw gestelde planning en budget. Daarvoor ontvangt u één overzichtelijke offerte met een uitgebreide kostenspecificatie.

Leidraad is steeds het contact met alle betrokkenen binnen een project. Zodat het resultaat een gezamenlijk gedragen succes wordt.